Shëndeti

Sëmundje profesionale/ Dhembje nga sindroma e zyrës? Zbuloni zgjidhjen më të mirë…

Jeta moderne e qytetit përbëhet kryesisht nga puna e zyrës, qëndrimi për orë të tëra në të njëjtin pozicion përpara ekraneve të kompjuterave.

Në pamje të parë, mund të thuhet se kjo ndoshta nuk mund të jetë një mënyrë e rrezikshme ose e sëmurë për të jetuar.



Sidoqoftë, ajo që shumica e njerëzve nuk e dine është se një mënyrë jetese mund të çojë në pasoja serioze, sidomos për muskujt dhe shpinën tuaj.

Çfarë është Sindroma e Zyrës?

Sindroma e zyrës është dhembja në shtyllën kurrizore ose muskujt e shkaktuar nga qëndrimi ulur ose pa lëvizje në të njëjtin pozicion për periudha të gjata kohore, kryesisht duke punuar në kompjuter në një mjedis të zyrës. Kjo dhembje, e cila mund të duket e zakonshme në fillim, mund të rezultojë në dhembje kronike, sëmundje ndërvertebrale ose diskopati dhe anomali në shpinë. Qëndrimi juaj dhe aftësia juaj për të funksionuar ose lëvizur normalisht mund të preken.

Simptomat

Shumë simptoma të Sindromës së Zyrës nuk duken në mënyrë drastike në fillim, por kur mbeten të patrajtuara mund të bëhen serioze. Disa pacientë nuk janë në gjendje të lëvizin ose të rrotullojnë qafën e tyre. Të tjera simptoma janë:

Dhembje koke

Rëndesë rreth syve

Dhembj eqafe

Marrjemendsh

Dhembje kronike e muskujve

Ngurtësim në duar apo këmbë

Dhembje shpine

Vështirësi në lëvizje dhe rëndesënë shpatulla

Për disa, simptomat mund të jenë gjithashtu emocionale. Ata që vuajnë nga Sindroma e Zyrës mund të fillojnë të ndeshin ndjenjat e trishtimit, depresionit ose lodhjes ekstreme.

Shkaqet

Qëndrimi ulur me këmbët tuaja të kryqëzuara – ulur në këtë pozicion për një kohë të gjatë shkakton një çekuilibër, hedhjen e peshës në vetëm njërën këmbë, duke ndikuar në gjendjen e shpinës tuaj.

  • Ulur duke u anuar përpara me shpatulla
  • Ulur në buzë të karriges suaj
  • Ulur ose duke qëndruar me krahë të palosur
  • Duke qëndruar me peshë në njërën anë të trupit – pesha e  trupit tuaj duhet të përhapet në mënyrë të barabartë midis të dyja këmbëve, duke parandaluar dëmtime të mundshme dhe dhembjet
  • Fjetja në krah
  • Mënyra se si qëndroni duke parë tv ose qëndrimi ulur duke lundruar në internet
  • Mbajtja e çantës tuaj në një shpatull
  • Mbajtja e takave tëlarta – duke veshur rregullisht këpucë që janë shumë të larta, shpina merr disa harqe të gabuara, që mund të çojë në dhembje shpine.

Parandalimi

Nuk mjafton të marrësh vetëm një masazh kur ndjen dhembje. Ndërsa kjo mund të lehtësojë dhembjen në afat të shkurtër, simptomat e njëjta mund të rishfaqen ose të keqësohen me kalimin e kohës. Në vend të kësaj, është më mirë të përshtasni veten dhe mjedisin tuaj. Këtu janë disa këshilla të rëndësishme:

E keni ju në dorë

Ndryshoni pozicionin tuaj të ulur ose të punës çdo njëzet ose tridhjetë minuta

Zgjasni muskujt e krahëve, duart, kyçet dhe këmbët çdo orë. Ngrihuni dhe ecni përreth. Janëedhe ushtrimet bazë të stërvitjes që mund të bëni për të ndihmuar lirimin e muskujve tuaj dhe për të krijuar një lëvizje.

Sigurohuni që kyçet e dorës tuaj të jenë në pozitë të drejtë; mos i përkulni ose i ktheni ato shumë shpesh

Merrni një pushim nga kompjuteri çdo dhjetë minuta

Uluni me një qëndrim të drejtë të shpinës

Mos u ulni në skajin e karriges tuaj

Vendosni kompjuterin dhe tastierën tuaj përballë jush

Ekrani duhet të jetë në një lartërsipak më shumë se linja e syve

Duhet të ketë shumë hapësirë për të përdorur “maus”-in dhe për të lëvizur krahët

Kompjuteri duhet të jetë një gjatësi krahësh larg prej jush

Si ju shërben fizioterapia në Spitalin Amerikan 3?

Në Qendrën tonë, ju jeni gjithmonë të mirëpritur për një kontroll ose konsultim me specialistët tanë. Për punonjësit e zyrës, ne ofrojmë një ekzaminim të plotë të shpinës tuaj dhe mund t’ju japin këshilla nëse jeni duke vuajtur nga Sindroma e Zyrës.

Edhe nëse nuk po përjetoni ndonjë simptomë, është më mirë të kontrolloheni për të parandaluar.

Për rastet kronike ose serioze, specialistët tanë të njohur dhe kirurgët janë këtu për të ndihmuar dhe ofruar metodat më të mira të trajtimit.

PasPara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



CLOSE
CLOSE
Pas